חוויות המחנך מרדכי בלוי מבין הזמנים בגליל

    בלוי גם עקץ והבהיר כי "אין באמור לעיל משום היתר על כל האתרים המוצעים ע"י לשכת השר. חזק וברוך".
    איתי גדסי 6 Comment on חוויות המחנך מרדכי בלוי מבין הזמנים בגליל

    לאחר שאמש, אתר 'קול חי' דיווח בהרחבה על הסימפוזיון הלוהט בישיבת 'אש התלמוד', שם התפתחו חילופי דברים בין ח"כ יגאל גואטה למחנך מרדכי בלוי, הערב, מפתיע בלוי עם הודעת פירגון יוצאת דופן לדרעי • וגם: קבלו את בלוי מתענג על המוזיקה של שוואקי

    בלוי גם עקץ והבהיר כי "אין באמור לעיל משום היתר על כל האתרים המוצעים ע"י לשכת השר. חזק וברוך".
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רק אמש (רביעי) אתר 'קול חי' דיווח בהרחבה על הסימפוזיון הלוהט בישיבת 'אש התלמוד', שם התפתחו חילופי דברים בין ח"כ יגאל גואטה למחנך מרדכי בלוי, כשלאחר מכן פרסם בלוי פוסט זועם נגד משרד הנגב והגליל, והנה היום, בלוי מפרסם לציבור הודעת ברכה לשר הפנים הנגב והגליל אריה דרעי.

    הסימפוזיון הלוהט יצא משליטה: גואטה VS בלוי

    בהודעה שפרסם כתב בלוי, "שאפו ענק לאריה דרעי, אני מסתובב בגליל גולן, כל האטרקציות מלאות באלפי בחורי ישיבות קדושים וטהורים שזכו לקבל חינם סל פעילויות – חינם – ממשרד נגב גליל".

    בלוי כותב: "ברגע זה אני במרכז קנדה במטולה (עם כמאה ילדי פריפריה) מאות בחורים כאן, מנינים למנחה מעריב, המוזיקה ברקע בכל המתחם חסידית (שווקי רח"ל), רואים את החיוך והשמחה על פני הבחורים והפעם גם המארגנים של הקעמפים ששים שלא צריכים לריב על כל שקל", לדבריו, "בצהריים היינו במרוץ קארטינג בדיר אל אסד (בעלים ישמעאלי אין בעית שבת), גם היה מלא בבני ישיבות", הוסיף בדבריו.

    בלוי גם עקץ והבהיר כי "אין באמור לעיל משום היתר על כל האתרים המוצעים ע"י לשכת השר. חזק וברוך".

    ולמי שפספס את חילופי דברים והעקיצות בסימפוזיון של ישיבת אש התלמוד, הנה הם בקצרה: על הבמה ישבו חבר הכנסת יגאל גואטה לצד המחנך מוטקה בלוי, הרב משה קליין, חברי מועצת העיר ירושלים מיכאל מלכיאלי ואליעזר ראוכברגר והמנחה אבא טורצקי.

    בלוי פירט לאחר מכן בפוסט מיוחד תחת הכותרת "הבהרת דברים" את מה שאירע עם משרד הנגב והגליל וכתב: "בוש והכלם חבר….!.  לפני יותר מחודשיים ניסיתי את מזלי דרכך לקבל כמה גרושים לתוכנית מותאמת ברכבת ישראל (כולם משתמשים בשרותיה כמו באגד) לאלפי ילדי תודעה בקושי קיבלתי תגובה. אחרי חודש הציעו לי  לתפור נכון את התכנית וכך עשיתי.

    בלוי אישר: "פניתי אין ספור פעמים למקורב ולעוזר אפילו תשובה שלילית לא זכיתי לקבל עד רגע זה! רק כשהחבר במבוכה (בצדק, על רשימה מזרוחניקית של אתרים שהוצעו לבני תורה. במשרד הודו לי שזה היה טעות ובתאום תיקנו קצת קוסמטי) יודע לשלוף את הבקשה  כשפתאום השבת בוערת בקרבו דבר שלא נאמר עד הערב! בושה".

    בלוי המשיך וכותב: "חברים הבנתי… טובות להבא אבקש רק מאורן חזן..  סליחה. מהכפיל שלו יגאל גואטה. "רשעים אין טובתן שלימה" שוטים מתהדרים גם בטובות שלא עשו.

    בסיום כתב בלוי: "לכאורה היה זה טיפשות מצידי למחות על רשימת האתרים הפסולים כאשר אני חולם אולי לקבל עזרה שנשלחה לפני חודשים. אבל מוטק'ה בלוי הולך עם האמת בלי שום שיקולים זרים".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הוא כל הזמן מפרגן ומהנה את כולם בלבבו הטוב

    2. 5

      טוב אז מו'טקה כתב את תגובה אחת…. אדם מושחת שרלטן! …..

      1. מוטקה מביא את הסגנון הזול והבוטה במגזר החרדי ומוריד אותנו לרמת גן ומטה.

      2. לא יפה ככה לכתוב על אף אחד לא משנה מה אמר ומה עשה…!!!

    3. 3

      אם הולך אם האמת עד הסוף מוטלה למה הלכת למרכז קנדה במטולה